یکشنبه 25 بهمن 1394 / 00:01|کد خبر : 950|گروه : فرهنگي

رئیس دانشگاه پیام نور بانه:

همایش شعر دانشجویی با عنوان " ایواره شعر" در بانه برگزار می شود

همایش شعر دانشجویی با عنوان " ایواره شعر" در بانه برگزار می شود

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بانه از برگزاری همایش شعر دانشجویی با عنوان " ایواره شعر" در این شهرستان خبر داد.

بهاء الدین رشیدزاده، رئیس دانشگاه پیام نور بانه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: دانشگاه پیام نور شهرستان بانه در نظر دارد در آینده نزدیک، یک همایش شعر دانشجویی تحت عنوان" ایواره شعر" با حضور دانشجویان دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار کند.

وی با بیان اینکه این " ایواره شعر" به احتمال زیاد در اوایل اسفند ماه سال جاری برگزار شود، افزود: در این مراسم از شاعران سطح شهر نیز برای قرائت آثار ادبی خود در این همایش ادبی فراخوان خواهد شد.

رشیدزاده از حضور ، نویسنده مطرح شهرستان بانه آقای عطاء نهایی نیز در این " ایواره شعر" به عنوان مهمان ویژه حاضر در مراسم خبر داد و گفت: حضور شخصیت های علمی و فرهنگی شهرستان بانه مانند آقای عطا نهایی در اینگونه مراسمات ادبی می تواند تاثیر این برنامه ها را دو چندان کند.

رئیس دانشگاه پیام نور بانه تصریح کرد: شاعران شرکت کننده در این " ایواره شعر"با موضوع" آزاد" در این همایش شعر دانشجویی شرکت خواهند کرد.

وی ،مهمترین هدف از اجرای این برنامه ادبی را ایجاد فضایی مناسب برای رشد ادبی شاعران جوان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری چنین برنامه هایی بتوانیم به رشد و پرورش استعدادهای این عزیزان در زمیه شعر و شاعری کمکی کرده باشیم .


 



برچسب ها :

ایواره شعرشعر دانشجوییدانشگاه پیام نور بانهعطا نهاییآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی